flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у першому півріччі 2017 році в порівнянні з першим півріччям 2016 року.

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у першому півріччі 2017 році в порівнянні з першим півріччям 2016 року.

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за першому півріччі 2017 році в порівнянні з першим півріччям 2016 року необхідно зазначити наступне:

у першому півріччі 2016 році надійшло 1 ( одне ) звернення, а у першому півріччі 2017 році надійшло 3 ( три ) звернення.

Звернення, що надійшло у першому півріччі 2016 року відноситься до категорії скарг та стосувалось організації роботи судді Богодухівського районного суду Харківської області під час розгляду цивільної справи.  Зі скаргою звернувсь представник юридичної особи, а саме директор. Дане звернення було вчасно розглянуто та надано відповідь. При цьому, за результатами перевірки, скаргу було визнано необґрунтованою та надано роз’яснення.

Звернення, що надійшли  у першому півріччі 2017 року відносяться до категорії заяв.  Одне зі звернень надійшло від учасника судового розгляду та стосувалось роз’яснення порядку розгляду цивільної справи. Два інших звернення, що надійшли від однієї особи,  також відносяться до категорії заяв та в них ставилось питання надати роз’яснення стосовно порядку обрання присяжних та видачі їм посвідчень. Дані звернення було розглянуто та надано відповідь роз’яснення.

Усі звернення, які надходять на адресу суду розглядаються у відповідності до вимог ЗУ «Про звернення громадян» та у строки встановлені цим Законом.

Крім того, у першому півріччі 2017 року до суду надійшло 1 ( одне) депутатське звернення, а саме звернення депутата районної ради,  в якому, з метою внесення в порядок денний пленарного засідання сесії Богодухівської районної ради питання, щодо обрання додаткових кандидатур присяжних, запитувалось надати інформацію стосовно кількості осіб допущених до виконання  присяжних Богодухівського районного суду Харківської області, затверджених рішенням Богодухівської районної ради. На дане звернення було надано відповідь у порядку та строки встановлені ст. 13 Закону України « Про статус депутатів місцевих рад». 

Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», які надійшли у першому півріччі 2017 року збільшилась  в порівнянні з першим півріччям 2016 року.

Крім того, у  першому півріччі 2017 році було розглянуто 3 ( три ) інформаційних запита юридичних осіб і громадян, а у першому півріччі 2016 році таких запитів  було 6 ( шість).

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли у першому півріччі 2017 році зменшилась  в порівнянні з першим півріччям 2016 року.

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян , номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила , положення , інструкції, методичні вказівки , рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення ( пропозиції, заяви, скарги ) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

        

 

 

 

В.о. голови Богодухівського

районного суду

Харківської області                                                      С.М. Харченко