flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у 2019 році в порівнянні з 2018 роком.

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у 2019 році в порівнянні з 2018 роком.

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за 2019 рік в порівнянні з 2018 роком необхідно зазначити наступне:

у 2018 році до суду надійшло 6 (шість) звернень громадян, така ж кількість звернень надійшла і  у 2019 році.

Звернення громадян, що надійшли у 2018 році відносяться: 2 (дві) до категорії скарг, 4 ( чотири) до категорії заяв. Скарги, що надходили до суду, стосувались неправомірних дій, на думку скаржників, працівників канцелярії та неправомірних дій судді. В заявах, що надходили до суду, особи просили надати роз’яснення щодо порядку звернення до суду із позовною заявою, отримання судового рішення.

 

Звернення, що надійшло у 2019 році відносяться: 1 ( одне)  до категорії пропозицій, де заявники направили до суду узагальнення судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті серед рішень судів України, та пропонували обговорити дане узагальнення на оперативній нараді суддів, врахувати в роботі; інші 5 (п’ять) звернень відносяться до категорії заяв:

 

Всі звернення, які надходили на адресу суду були розглянуті у відповідності до вимог Закону України « Про звернення громадян» та у строки встановлені цим Законом.

Скарг, щодо неправомірних  дій суддів, чи працівників апарату суду, або неналежного виконання ними своїх посадових обов’язків , до суду у 2019 році, не надходили.

З вищевикладеного, слід зазначити, що кількість заяв, пропозицій,  скарг громадян, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України « Про звернення громадян», які надійшли у 2019 році не змінилась  в порівнянні з 2018 роком.

Крім того, у  2019 році судом було розглянуто 18 ( вісімнадцять ) інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, а у 2018 році таких запитів  було 9 (дев’ять).

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України « Про доступ до публічної інформації » , які надійшли у 2019 році, вдвічі збільшилася в порівнянні з 2018 роком.

 

 

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР ( із змінами) , Конституцією України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI ( із змінами).

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян , номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила , положення , інструкції, методичні вказівки , рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення ( пропозиції, заяви, скарги ) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

При можливості звернення розглядаються негайно та надається належна інформація. Випадків порушення строків не було. Всі звернення, що надходять на адресу суду, розглядаються судом вчасно.

 

 

 

В.о. голови

Богодухівського районного суду

Харківської області                                                            С.М. Харченко