flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи зі зверненням громадян за 1 півріччя 2015 року


Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян за І півріччя 2015 року в порівнянні з І півріччям 2014 року.

 

        Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за І півріччя 2015 року в порівнянні з І півріччям 2014 року необхідно зазначити наступне:

у І півріччі 2014 року до суду надійшло 3 ( три) звернення, а у першому півріччі 2015 року надійшло 2 ( два ) звернення.

Звернення , що надійшло у першому півріччі 2014 року  відносяться до категорії скарг, 2 ( дві ) скарги було на неналежну організацію роботи суду, перевіривши факти викладені у скаргах було з»ясовано, що вони не мають підстав, 1 ( одна ) скарга, на незаконне рішення Богодухівського управління праці та соціального захисту населення про відмову в призначенні соціальної допомоги малозабезпеченій сім»ї , на вказану скаргу громадянинові було роз»яснено повноваження звернутись до суду з позовною заявою оформленою відповідно до вимог процесуального законодавства .

Звернення, що надійшли у першому півріччі 2015 року відносяться до : 1 ( одне ) звернення до категорії пропозицій, 1 ( одне) звернення до категорії скарг. Звернення, що відноситься до категорії пропозицій надійшло від судді Богодухівського районного суду та стосувалося затвердження Положення про преміювання працівників апарату суду зборами суддів та вирішення питання про скорочення чисельності штату працівників апарату суду. На дану заяву було вчасно надано відповідь. Звернення , що відноситься до категорії скарг стосується неналежної організації роботи суду , на думку скаржника. Дане звернення на кінець звітного періоду не розглянуто, проводиться перевірка доводів викладених у скарзі.

Усі звернення, які надходять на адресу суду розглядаються у відповідності до вимог ЗУ „Про звернення громадян” та у строки встановлені цим Законом.

Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України „Про звернення громадян”, які надійшли у І півріччі 2015 році зменшилась  в порівнянні з І півріччям 2014 року.

Крім того, у І півріччі 2015 року судом було розглянуто 3 ( три ) інформаційних запита юридичних осіб і громадян, у І півріччі 2014 року таких звернень  було 2 ( два).

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України „Про доступ до публічної інформації» , які надійшли у І півріччі 2015 році збільшилась в порівнянні з І півріччям 2014 року.

Усі інформаційні запити , що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

 Крім того, на виконання доручень ТУ ДСА України у Харківській області                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        було підготовлено 8 ( вісім) відповідей на скарги, що надходили до ТУ ДСА України у Харківській області, стосовно неналежної організації роботи Богодухівського районного суду Харківської області. Всі відповіді було направлено у встановлені строки.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України „Про звернення громадян” від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України „Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян , номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила , положення , інструкції, методичні вказівки , рекомендації, листи та роз»яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення ( пропозиції, заяви, скарги ) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання ( звернення такої категорії до суду ні в І півріччі 2015 року, ні в І півріччі 2014 року, не надходили), листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян,         алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

         Звернення громадян розглядаються у відповідності до строків, що передбачені ст. 20 Закону України „Про звернення громадян”.

При можливості звернення розглядаються негайно та надається належна інформація. Випадків порушення строків не було. Всі звернення, що надходять на адресу суду, розглядаються судом вчасно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Статистичний звіт

щодо розгляду звернень громадян у Богодухівському районному суді Харківської області за І півріччя 2015 року в порівнянні з І півріччям 2014 року.

 

 

Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги, пропозиції) громадян.

 

Періоди звітності

Залишок

звернень на початок звітного періоду

Надійшло звернень за звітній період

Усього

 

У тому числі

 

Звернення, що надійшли від

(з гр.3)

 

Строки розгляду звернень

(з гр. 3)

Залишок нерозглянутих звернень

(з гр.3)

Заяв, пропозицій

 

Скарг

 

Громадян

Народних депутатів

 

 

 

Вищих органів влади

 

 

 

 

 

 

Юридичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

Інших осіб

Усього розглянуто звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

       У тому числі

усього

з них повторних

До 5 діб

 

 

До 15 діб

До 30 діб

До 45 діб

Більше 45 діб

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

Попередній аналогічний звітний період

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

3

 

 

 

 

-

 

 

 

 

3

 

 

 

 

-

 

 

 

 

3

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

3

 

 

 

 

2

 

 

 

 

1

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

Звітний період

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

-

 

 

 

 

1

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

1

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян

 

Періоди звітності

Усього скарг (гр.5 розділ А)

Розглянуто скарг

Скарги визнані

(з гр.3)

Реагування на причини надходження

(з гр.2)

усього

у тому числі

 

Залишено

 без

розгляду

 або роз”яснено повноваження

Залишок нерозглянутих скарг

обгрунтованими

необгруртованими

 

 

Притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інше

відповідь надано судом

 

надіслано за належністю

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Попередній аналогічний звітний період

 

3

 

2

 

2

 

-

 

1

 

-

 

-

 

2

 

-

 

-

 

Звітний період

 

 

1

 

-

 

-

 

 

 

-

 

-

 

1

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

 

 

Розділ В. Категорії скарг

 

Періоди звітності

Скарги отримано на (з гр.5 розд. А)

Процесуальні дії суддів

Поведінку працівників суду

Організацію роботи суду

Інше

всього

У т.ч. тяганину з розгляду справ

всього

У т.ч. суддів

1

2

3

4

5

6

Попередній аналогічний звітний період

 

-

 

-

 

-

 

-

 

2

 

-

 

Звітний період

 

 

-

-

-

-

 

1

 

-

 

 

 

 

         Голова Богодухівського

         районного суду

         Харківської області                                                      Д.В. Шалімов