flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у першому півріччі 2022 року у порівнянні з першим півріччям 2021 року

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у першому півріччі 2022 року  

у порівнянні з першим півріччям 2021 року

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян у першому півріччі 2022 року у порівнянні з першим півріччям 2021 року необхідно зазначити наступне:

у першому півріччі 2022 року надійшло 3 ( три ) звернення громадян, а у першому півріччі 2021 року надійшло 1 ( одне ) звернення.

 

 

Звернення, що надійшло  у першому півріччі 2021 року відноситься до категорії заяв

 

Звернення, що надійшли у першому півріччі 2022 року було віднесено до категорій : дві заяви та одна скарга.

 

  

Дані звернення стосувались наступних питань:

Всі звернення було розглянуто у встановлені законодавством строки та відповіді направлено заявникам. 

Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян,  які надійшли у першому півріччі 2022 року, та були зареєстровані, як звернення громадян, збільшились  в порівнянні з першим півріччям 2021 року на 77 відсотків.

Крім того, у  першому півріччі 2022 році було розглянуто 2  ( два ) інформаційних запита юридичних осіб і громадян, а у першому півріччі 2021 року таких запитів  було 6  ( шість).

 

 

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли у першому півріччі 2022 році зменшилась   в порівнянні з першим півріччям 2021 року на 77 відсотків.

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян, номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила, положення, інструкції, методичні вказівки, рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – контрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

        

 

Голова Богодухівського

районного суду

Харківської області                                                              Д.В. Шалімов