Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
стану організації роботи зі зверненням громадян
у Богодухівському районному суді Харківської області
у першому півріччі 2022 року
у порівнянні з першим півріччям 2021 року
Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян у першому півріччі 2022 року у порівнянні з першим півріччям 2021 року необхідно зазначити наступне:
у першому півріччі 2022 року надійшло 3 ( три ) звернення громадян, а у першому півріччі 2021 року надійшло 1 ( одне ) звернення.
Звернення, що надійшло у першому півріччі 2021 року відноситься до категорії заяв
Звернення, що надійшли у першому півріччі 2022 року було віднесено до категорій : дві заяви та одна скарга.
Дані звернення стосувались наступних питань:
Всі звернення було розглянуто у встановлені законодавством строки та відповіді направлено заявникам.
Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли у першому півріччі 2022 року, та були зареєстровані, як звернення громадян, збільшились в порівнянні з першим півріччям 2021 року на 77 відсотків.
Крім того, у першому півріччі 2022 році було розглянуто 2 ( два ) інформаційних запита юридичних осіб і громадян, а у першому півріччі 2021 року таких запитів було 6 ( шість).
Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли у першому півріччі 2022 році зменшилась в порівнянні з першим півріччям 2021 року на 77 відсотків.
Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.
Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:
При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.
При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.
З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян, номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила, положення, інструкції, методичні вказівки, рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян ( аналізи, доповідні записки, звіти), звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – контрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .
На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.
Голова Богодухівського
районного суду
Харківської області Д.В. Шалімов