flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у 2021 році в порівнянні з 2020 роком

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у 2021 році в порівнянні з 2020 роком.

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за 2021 рік в порівнянні з 2020 роком необхідно зазначити наступне.

У  2021році надійшло 5  ( п’ять ) звернень громадян, а у 2020 році надійшло 4 ( чотири) звернення

 

 

         З даної діаграми можна зробити висновок, що кількість звернень громадян до суду в порядку передбаченому Законом України « Про звернення громадян» збільшилась на 17 відсотків.

 

Звернення, що надійшли  у 2020 року відносяться до категорії заяв, у яких ставилося питання:

 

 

 

 

У 2021 році до суду надійшло 5 (п’ять) звернень громадян, які відносяться: 1 ( одне)  до категорії скарг, щодо неналежного виконання службових обов’язків працівником апарату суду; інші 4 (чотири) звернення відносяться до категорії заяв:

 

 

 

 

Всі звернення, які надходили на адресу суду були розглянуті у відповідності до вимог Закону України « Про звернення громадян» та у строки встановлені цим Законом.

 

Скарг, щодо неправомірних  дій суддів, чи працівників апарату суду, або неналежного виконання ними своїх посадових обов’язків , до суду у 2020 році, не надходили. У 2021 році надійшла одна скарга щодо неналежного виконання службових обов’язків працівником апарату суду, яку визнано необґрунтованою.

 

Крім того, у  2021 році судом було розглянуто 16 ( шістнадцять) інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, а у 2019 році таких запитів  було 22 (двадцять два).

 

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України « Про доступ до публічної інформації » , які надійшли у 2021 році, на 28 відсотків  зменшилась в порівнянні з 2020  роком.

 

 

При цьому слід відмітити, що основна кількість інформаційних запитів, що надійшли у 2021 році,  стосувались питання оплати праці працівників суду та регламенту роботи суду.

 

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

 

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне.

 

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР ( із змінами) , Конституцією України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

 

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI ( із змінами).

 

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян , номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила , положення , інструкції, методичні вказівки , рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення ( пропозиції, заяви, скарги ) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

 

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

 

При можливості звернення розглядаються негайно та надається належна інформація. Випадків порушення строків не було. Всі звернення, що надходять на адресу суду, розглядаються судом вчасно.

 

 

 

В.о. голови

Богодухівського районного суду

Харківської області                                                            С.М. Харченко