flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у першому півріччі 2019 року в порівнянні з першим півріччям 2018 року

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у першому півріччі 2019 року в порівнянні з першим півріччям 2018 року.

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за перше  півріччя  2019 року в порівнянні з першим півріччям 2018 року необхідно зазначити наступне:

у першому півріччі 2018 році надійшло 2 ( два ) звернення, а у першому півріччі 2019 року надійшло 5 ( п’ять) звернень.

Звернення, що надійшли  у першому півріччі 2018 року одне відноситься до категорії заяви інше до категорії скарги. Одне зі звернень надійшло від особи з проханням надати роз’яснення причин не призначення його присяжним. Інше звернення, що відноситься до категорії скарг, надійшло від  учасника судового розгляду, це скарга на неправомірні дії працівників канцелярії. Дані звернення було розглянуто у встановлені законодавством строки.  По першому зверненню особі було надано відповідь із зазначенням, що його призначено присяжним Богодухівського районного суду Харківської області. На підставі іншої скарги, за розпорядженням керівник апарату, було проведено перевірку доводів викладених у скарзі, за результатами перевірки скаргу було визнано необґрунтованою.

З п’яти звернень, які надійшли у першому півріччі 2019 року, чотири відносяться до категорії заяв, та одне до категорії пропозиції.

У зверненні, що віднесено до категорії пропозиції, пропонувалося обговорити на оперативній нараді (зборах суддів) та врахувати в роботі узагальнення судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті. У встановлені строки було надано відповідь про обговорення на оперативній нараді вищевказаного узагальнення.

У зверненнях, що віднесені до категорії заяв, ставилися питання про:

 вжиття заходів усунення порушень Конституції України та Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод – надано роз’яснення, що суд здійснює свої повноваження у відповідності до положень Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших нормативно – правових актів;

 надання допомоги у виселенні з квартири – роз’яснено право на звернення до суду за захистом своїх прав в цивільно - правовому порядку;

кількість заяв, що надійшли через підсистему « Електронний суд», наскільки тяжко працювати з такими документами, чи підтримує голова суду дане нововведення – надано відповідь на перше питання, на 2-3 питання роз’яснено, що вони не підлягають розгляду відповідно до ЗУ « Про звернення громадян»;

надання копій документів на суддю та надання належним чином завірених копій документів щодо утворення та функціонування Богодухівського районного суду  -  надано роз’яснення, що дані питання  не підлягають розгляду в порядку передбаченому ЗУ « Про звернення громадян».

Всі звернення було розглянуто у встановлені законодавством строки та відповіді направлено заявникам. 

Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян,  які надійшли у першому півріччі 2019 року, та були зареєстровані, як звернення громадян, збільшилась  в порівнянні з першим півріччям 2018 року.

Крім того, у  першому півріччі 2018 році було розглянуто 7 ( сім ) інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, а у першому півріччі 2019 році таких запитів  було 10  ( десять).

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли у першому півріччі 2019 році збільшилась   в порівнянні з першим півріччям 2018 року.

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян, номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила, положення, інструкції, методичні вказівки, рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

        

 

 

 

В.о. голови Богодухівського

районного суду

Харківської області                                                      С.М. Харченко