flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненням громадян у Богодухівському районному суді Харківської області у першому півріччі 2018 року в порівнянні з першим півріччям 2017 року.

Аналіз

 стану організації роботи зі зверненням громадян

у Богодухівському районному суді Харківської області

у першому півріччі 2018 року в порівнянні з першим півріччям 2017 року.

 

         Підводячи підсумки роботи Богодухівського районного суду Харківської області у частині стану організації роботи зі зверненням громадян за перше  півріччя  2018 року в порівнянні з першим півріччям 2017 року необхідно зазначити наступне:

у першому півріччі 2017 році надійшло три ( три ) звернення, а у першому півріччі 2018 року надійшло 2 ( два ) звернення.

Звернення що надійшли у першому півріччі 2017 року відносяться до категорії заяв.  Одне зі звернень надійшло від учасника судового розгляду та стосувалось роз’яснення порядку розгляду цивільної справи. Два інших звернення, що надійшли від однієї особи,  також відносяться до категорії заяв та в них ставилось питання надати роз’яснення стосовно порядку обрання присяжних та видачі їм посвідчень. Дані звернення було розглянуто та надано відповідь роз’яснення.

Звернення, що надійшли  у першому півріччі 2018 року одне відноситься до категорії заяви інше до категорії скарги. Одне зі звернень надійшло від особи з проханням надати роз’яснення причин не призначення його присяжним. Інше звернення, що відноситься до категорії скарг, надійшло від  учасника судового розгляду, це скарга на неправомірні дії працівників канцелярії. Дані звернення було розглянуто у встановлені законодавством строки.  По першому зверненню особі було надано відповідь із зазначенням, що його призначено присяжним Богодухівського районного суду Харківської області. На підставі іншої скарги, за розпорядженням керівник апарату, було проведено перевірку доводів викладених у скарзі, за результатами перевірки скаргу було визнано необґрунтованою.

Крім того, у першому півріччі 2017 року до суду надходило одне депутатське звернення, у першому півріччі 2018 року таких звернень не надходило.

Усі звернення, які надходять на адресу суду розглядаються у відповідності до вимог ЗУ «Про звернення громадян» та у строки встановлені цим Законом.

Тобто слід зазначити, кількість пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», які надійшли у першому півріччі 2018 року зменшилась  в порівнянні з першим півріччям 2017 року, хоча якщо враховувати кількість громадян, що звернулись із зверненням до суду, то їх буде однакова кількість, оскільки у першому півріччі 2017 року одна особа двічі зверталась із заявою, яка стосувалась одного і того ж питання.

Крім того, у  першому півріччі 2017 році було розглянуто 3 ( три ) інформаційних запита юридичних осіб і громадян, а у першому півріччі 2018 році таких запитів  було 7 ( сім).

Отже, кількість інформаційних запитів, що розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли у першому півріччі 2018 році збільшилась   в порівнянні з першим півріччям 2017 року.

Усі інформаційні запити, що надходили до суду розглядались у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та у строки встановлені цим Законом.

Що стосується організації роботи суду зі зверненнями громадян, необхідно вказати наступне:

         При розгляді звернень громадян суд користується положеннями Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Конституції України, іншими нормативними актами України, що стосуються окремих випадків.

         При розгляді інформаційних запитів суд користується Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI.

         З метою належної організації роботи суду зі зверненням громадян , номенклатурою справ суду передбачено та ведуться: документи ( правила , положення , інструкції, методичні вказівки, рекомендації, листи та роз’яснення) з питань роботи зі зверненням громадян, документи щодо розгляду звернень громадян (  аналізи, доповідні записки, звіти), звернення ( пропозиції, заяви, скарги ) громадян, депутатські запити, звернення та документи щодо їх виконання звернення та документи щодо їх виконання, листування про перевірку пропозицій, заяв, скарг громадян; про надання запитів та відповідей на публічну інформацію, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, реєстраційно – конрольні картки на звернення, журнал реєстрації прийому громадян керівництвом суду, журнал реєстрації інформаційних запитів юридичних осіб і громадян, алфавітний покажчик реєстрації звернень, листування з вищими та місцевими органами суддівського самоврядування щодо розгляду звернень громадян .

На кожне звернення заводиться окреме провадження по справі, що має свій номер і реквізити та реєстраційно – контрольна картка, де фіксуються всі дані щодо звернення та результати розгляду.

        

 

 

 

В.о. голови Богодухівського

районного суду

Харківської області                                                      С.М. Харченко